Translate

Tuba o Onuru i svom braku

Procitajte sta Tuba misli o svom braku i muzu ..
koliko vole jedno drugo .......
i kako su postali ljubavnici


Ayse Armin je postavila ova pitanja Tubi za novine Hurriyet

– Kakav je Vaš brak s Onurom? Je li mu postalo teže jer je u braku s “Tubom”?
Nimalo. Međusobno se dopunjujemo, a Onuru je najteže pao moj pogled prema životu. Drži da je vrlo čudan jer živim u svom svetu.


-Jesu li se promenii Vaši osećaji prema Onuru nakon rođenja blizanaca?
Da, sada osećam veću privlačnost među nama. Otkrila sam njegovo novo lice kao oca, osećam veću privrženost prema njemu, osećam da je uz mene.




-Kako se prijateljstvo pretvorilo u romantičan odnos?
Nakon nekog vremena shvatite da ljubav postoji kroz to prijateljstvo.

-Šta se pronašli u Onuru što niste u nekom drugom muškarcu?
Kad pogledam u njegove oči on je jedini čovek koji čini da se osećam dobro, ne trebam ju mi  reči, samo ga pogledam u oči i osećam da je sve uredu, sve je mirno, sve je dobro. Ali za Onura sam ja jako zabrinuta žena koja uvek pita: “Je li to ispravno? Da li će sve biti uredu?”. Međutim, kada je u pitanju Onur ja ne moram pitati, mogu mu se predati, on je razlog zbog kojeg sam smirena i on je razlog zbog kojeg sam se rešila napetosti i stresa u životu.


-Kako je došlo do odluke za brak?
Bili smo prijatelji nekih četiri ili pet godina, onda smo postali ljubavnici, živjeli smo zajedno 2 meseca, ali me nije uverio u brak, to se jednostavno dogodilo. Onur me vrlo dobro poznaje, ako se želite venčati za mene to morate učiniti brzo, jer ako bi veza potrajala ja se neću udati. Uvek me bio strah od braka, jer brak čini da odustanete od sebe, a ta moja laž je bila udobna i osećala sam se dobro okrenuta samoj sebi.

-Ko više voli jedno drugo?
Naša ljubav se menja, ponekad ja njega volim više, a ponekad on mene.


-Zašto ste se venčali u turskom konzulatu u Parizu?
Brak bi trebao biti najlepši dan u životu jedne osobe, trebao bi biti daleko od protokola. Bilo nas je samo 20, bili smo s našom porodicom. To je bila Onurova ideja, njegovo iznenađenje, jer zna koliko obožavam Pariz.


-Šta je sada sa Vašim društvenim životom?
Ne vodimo buran društveni život, ne volimo noćne klubove, mi smo vrlo dosadna porodica.



Нема коментара:

Постави коментар